sobota, 21 grudnia 2019

Ulotka Yves Rocher styczeń 2020

Cześć 😊

Wczoraj znalazłam w skrzynce ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Zaraz wam ją pokażę, bo mnie zainteresowała, więc zapewne w styczniu pojawię się w sklepie. Jest też coś z tej ulotce, czego jeszcze nie było!

Yves Rocher 
Styczeń 2020
Nowy Rok pełen niespodzianek
Zacznijmy od tego, że za dowolne zakupy dostaniemy dwa prezenty. Jeden to niespodzianka na dobry początek roku, więc podejrzewam kalendarz jak co roku ;)
Drugi prezent do stylowy, miękki i puszysty breloczek do torebki lub kluczy. 

Prezentem za zakup od 69zł jest kosmetyk - Odbudowujący balsam do skóry suchej 150ml

Mam też dwa kupony na -50% na jeden dowolny kosmetyk oprócz zielonego punktu, a -55% na trzeci dowolny kosmetyk poza zielonym punktem.

Z tyłu ulotki wybrane oferty dla mnie i pomysły na realizacje zniżek.
Jest jeszcze coś czego jeszcze nie było, a mianowicie:
Oferta Specjalna na Zielony Punkt - drugi kosmetyk z zielonym punktem -50%

Faktycznie ciekawa oferta, kto się jeszcze skusi?

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ciekawe ulotka i myślę, że na coś się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio często tam zamawiam z koleżankami z pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno nic tej marki nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, do mnie jeszcze nie przyszła. Ciekawe jaki będzie ten prezent niespodzianka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie przyszła dopiero niedawno, pewnie i do ciebie dotarła, ta jest mojej mamy :)

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się do nich tak w 100% przekonać, mam może 3-4 ulubione produkty i nic nowego mnie nie kusi...Nawet że zielony punkt połowę taniej, skoro drugi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, co to za prezent, też obstawiam kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dostaje i wiecznie coś od nich zamawiam bo bardzo lubię te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno prezentem jest mini szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak skorzystać z tej oferty papierowej online?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...