czwartek, 10 grudnia 2020

Nana Bekher * Odnajdę Cię Włoskie pożądanie #2

Cześć 😊

Miał być dziś inny post, ale skończyłam książkę ;) Drugą część Włoskiego Pożądania. O pierwszej Ginger pisałam tutaj. Tamta była ciekawa i wciągająca, a jaka okazała się ta?

Nana Bekher

Odnajdę Cię 

Tył książki:
ode Mnie:
Jeśli ciekawi was czy jest to kontynuacja, to tak. W pierwszej części była historia Ginger, teraz jej brata Domenica.

Domenico Montechiaro podporządkował swoje życie szukając zaginionej siostry (Ginger) przez to stracił ukochaną. Szukał siostrę przez wiele lat, a udało się przez przypadek. Odtąd zaczął myśleć o kobiecie swojego życia i również przypadek złączył ich losy.

Domenico ma temperament i jest mało cierpliwy ;) Gdy tylko dowiedział się gdzie jest Miranda i że żyje w patologicznym związku, szybko postanowił ją odbić. Okazało się, że to był wróg jego rodziny. I gdy już byli razem okazało się, że Miranda jest ciężko chora i nie długo jej zabraknie, ale czy na pewno?

Książkę dobrze i szybko się czyta, wciąga.Jest pisana z perspektywy każdej osoby. Spotkamy też Blance z mężem i rodziców, rodzeństwo. Autorka bardzo fajnie prowadzi akcje, choć zastanawiałam się co jeszcze się wydarzy, bo sporo książki zostało, a zrobiło się sielankowo ;) Chwila i się rypło, sielanka w niebezpieczeństwie. 

Cieszę się, że mogłam przeczytać drugą część i trochę żal, że nie będzie kolejnej, bo miło spędzałam czas z bohaterami, ale z drugiej strony dwie części to tak akurat i nie ma co naciągać ;) Akcja nie jest nudna, wywołuje różne uczucia i reakcje, tak jak lubię.

Ja wam ją serdecznie polecam, zwłaszcza jeśli czytaliście część pierwszą. I najlepiej od pierwszej zacząć, bo po prostu one się trochę łączą.

Miłego wieczoru, Dorotxy

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...