czwartek, 17 grudnia 2020

Konferencja Meet Beauty 2020 Inna niż wszystkie...

Cześć 😊

Koniec roku to czas podsumowań, jednym z nich jest wrześniowa konferencja Meet Beauty. W tym roku było inaczej, bo online. Mimo to organizacja jak zwykle świetna, tematy ciekawe, zwłaszcza jeden wykład mnie zaciekawił.

Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu, tym razem niecodziennym z wygodnego łóżka z herbatką ;) Duża wygoda z dojazdem ;) jednak bez tej fajnej, blogowej atmosfery rozmów, spotkań.... Tak, był czat, ale nie nadążałam jak tak wszyscy pisali to wszystko migało ;)

Pierwszy wykład był o wycenianiu współprac reklamowych na blogach, instagramie i youtube. Prowadziła Anna Pytkowska, agencja BLOGmedia. Bardzo ciekawy wykład, były też odpowiedzi na zadawane pytania na czacie.

Drugi temat to Influencer jako zawód przyszłości prowadzony przez Magdalene Teterko-Walczak, marka Nu Skin. Ten wykład był dla mnie najmniej ciekawy, mało dowiedziałam się o kosmetykach tej firmy, tylko o tym co jak i kiedy, taka reklama jak w to wejść i jak na tym zarabiać.

Trzeci temat o działaniu kosmetyków oraz mity i prawdy o nich prowadzony przez Anne Bukowską, marka UZDROVISKO. Ten wykład najbardziej mnie zaciekawił. Wciągnął mnie tak, że nawet nie zauważyłam upływającego czasu. Zdążyłam zrobić aż jedno zdjęcie i to właśnie tutaj.

I ostatnim tematem była własna marka: co trzeba zrobić, jak się przygotować. O swoich perypetiach opowiadała Agnieszka Niedziałek, WWWLOSY.PL

Ta sobota upłynęła bardzo szybko, dużo się działo, nawet na przerwach ;) Słuchałam z zaciekawieniem i choć forma była inna to zaangażowanie uczestników i jak i organizatorów świetne. Mam nadzieję, tak jak organizatorzy, że następne spotkanie będzie na żywo.

Dostaliśmy też upominki od firm, które po części już zaczęłam używać i może jeszcze w  grudniu uda mi się napisać o nich.

Właśnie o tym zestawie od Biovax Szampon oczyszczający octowy i w saszetce maska do włosów, regenerująca. Bardzo lubię tą firmę i każdy kosmetyk mi dotąd pasował, a czy te tak samo? Na pewno napiszę :)

UZDROVISKO miałam już okazję poznać ze wcześniejszych konferencji. Te kosmetyki niestety jeszcze czekają w szafce, bo muszę wykończyć to co mam z krótszą datą ważności ;) O nich na pewno napiszę w przyszłym roku.

Tu jak widzicie firma Terra Nova dała plamę z datą ważności suplementu :( Paczki dostałyśmy w październiku, także na temat działania się nie wypowiem, wystarczy spojrzeć na datę...

Cieszę się, że pomimo pandemii konferencja się odbyła. Na pewno nie było to proste, dlatego doceniam organizatorów jak i wykładowców, że podjęli się takiego wyzwania. Czekam na kolejne na żywo, choć online też nie jest złe ;)

Miłego wieczora, Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Bardzo miło wspominam to wydarzenie. Chociaż no też nie przypadł do gustu wykład dotyczący Nu Skin. Ale reszta na plus :) Szkoda tylko, że suplement miał tak krótką datę użycia i nie dało się wypróbować. Z tego co widziałam to niektórzy dostali nowe opakowania, ale mogliby każdemu takie wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z terra nova by przynajmniej się nie ośmieszali. Nic od nich nie kupię :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że jesteś zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie brałam udziału w tej konferencji i żałuję. Może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...