piątek, 25 grudnia 2020

Kalendarze adwentowe 2020 Douglas, Spa exclusives, Sinsey #3

Cześć 🎅

Trzecia część kalendarzy adwentowych. Dziś otworzyłam ostatnie okienko i jest mi smutno, że to już koniec... Jako, że już Święta, życzę Wam zdrowia, czasu z rodziną i spokoju 🎄🎅🎄

Okienka od 13 do 18 dnia

Spa exclusives

Peeling do twarzy, Żel do mycia twarzy - te kosmetyki póki co chowam, bo mam inne w użyciu

Masło do ciała - też chwilę poczeka, bo zdążyłam wyjąć duże, zanim wyjęłam je z kalendarza

Balsam do ust - poszedł w prezencie ;)

Kula do kąpieli i myjka - ani nie mam wanny, ani takich myjek nie używam, pójdą gdzieś dalej zapewne

 

Douglas

One two free Krem do twarzy w żelu - ciekawi mnie ta firma, bo kilka kosmetyków w kalendarzu mają, ale taka konsystencja będzie dobra dla mnie na wiosnę

Honest Beauty  krem hydrożelowy - również na wiosnę

Glow Recipe Watermelon Maska do twarzy na noc - pierwsze użycia bardzo pozytywne, niby mała próbka, ale żelowa konsystencja jest bardzo wydajna i szybko się wchłania.

Annayake Woda perfumowana w kulce Pour Elle - osobiście wolałabym spray ;) ładny, delikatny zapach i ma w sobie jakąś znajomą nutę z przeszłości i dlatego nie mogę skojarzyć co to.

Romorrowlabs Serum do twarzy - też chwilę poczeka, aktualnie mam końcówkę serum w użyciu, więc nie poczeka długo

Dr. Susanne von Schmiedeberg Krem pod oczy - z niego się cieszę, bo mój na wykończeniu

 

Sinsay

Powiem wam, że ta biżuteria na prawdę fajna za te pieniądze i ładnie wykonana, w tym zestawieniu moim faworytem są choinki :) i dlatego pokażę wam je na zbliżeniu.

Została ostatnia część, w której też mam faworytów :) Która biżuteria najbardziej wam się podoba, albo zainteresował kosmetyk?

Miłego świętowania, Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Biżuteryjne choinki naprawdę są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość, może kiedyś sprawię sobie jakiś kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała chęci, to pewnie, nic na siłę :) A kalendarzy jest dużo i wiele kusi haha

      Usuń
  3. Te produkty w kalendarzu Douglasa są całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontanicznie się na niego zdecydowałam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...