sobota, 19 grudnia 2020

Kalendarze adwentowe 2020 Douglas, Spa exclusives, Sinsey #2

Cześć 🎅

Minęło kolejnych kilka dni otwierania kalendarzy, nadal jestem zadowolona pomimo, tzw zapychaczy ;) Powiem wam, że grudzień strasznie szybko mi płynie, moment i robi się 15-16 godzina, ciemno, zresztą ciemno czasem jest cały dzień haha oby do wiosny, a póki co kalendarze.

Okienka od 7 do 12 dnia

Spa exclusives

Peeling do ciała - mam nadzieje, że będzie drapak ;)

Krem do twarzy na dzień - on trochę poczeka, mam nadzieje, że mi nie zaszkodzi ;)

Krem do rąk - przyjemnie pachnie, delikatnie i sam jest delikatny, na suche dłonie jest trochę za słaby

Mydło w  kostce - rozmiar idealny na jakiś wyjazd, ale kiedy to będzie? Pewnie zużyje szybciej, albo włożę między swetry, bo zapach mi się bardzo podoba :)

Pilnik do paznokci - ratuje go to, że jest ładny i się błyszczy haha Jednak ciemna strona jest bardzo ostra i dobrze piłuje.

Radełko do skórek - nie używam, ale na pewno do czegoś wykorzystam, choćby drugą stronę do mieszania maseczek ;)


Douglas

Abercrombie&Fitch Woda perfumowana - w spray'u, zapach ostry i jeszcze nie wiem czy go znienawidzę czy pokocham ;)

One two free Serum do twarzy - marki nie znam, i właśnie dla tego mam ten kalendarz by poznać trochę nowych marek. Mam w użyciu jedno serum, więc za chwilę będę te testować.

One two free Pianka oczyszczająca - lubię pianki i ciekawa jestem czy przebije moją ulubioną

Biotulin Żel do twarzy - zostawię sobie na cieplejsze dni

Dr. Susanne von Schmiedeberg Serum liftingujące w ampułce - mam nadzieję, że nie rozwalę jej przy otwieraniu

Annayake Tusz do rzęs - ostatnio mało się maluje, mam tusz otwarty, więc nie otwieram tego by nie wietrzał

 

Sinsay

W tym zestawie bardzo podoba mi się komplet ze śnieżką. Córce podoba się bransoletka. 

Może ktoś z was miał któryś z kosmetyków z kalendarza z Douglas? Dajcie znać jakie wrażenia, bo bardzo mnie ciekawi czy coś się u was sprawdziło a może na odwrót?

A ci co nie oglądają codziennego otwierania kalendarzy, zapraszam na mój Instagram :)

Miłego wieczoru, Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Dokładnie, kalendarz Douglasa mi się podoba, bo mam okazję poznać nowe marki.
    A biżuteria ze śnieżynką faktycznie bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kalendarzem cię pokusiłam haha ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
    2. Zgadza się, pokusiłaś mnie na niego

      Usuń
  2. W takich kalendarzach zawsze jest trochę zapychaczy :), ale ogólnie fajnie wypada ten z Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych tańszych szczególnie ;) w Douglas nie jest tak źle ;)

      Usuń
  3. Przyjemne kosmetyki :) mnie akurat kalendarze nigdy nie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale w zeszłym roku pokusił i w tym, tym bardziej ;)

      Usuń
  4. Nie kupuję kalendarzy adwentowych. Chodź na ten z biżuterią chyba skuszę się w przyszłym roku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Spa exclusive jakie ma piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...