wtorek, 8 grudnia 2020

Nowości, paczki, zakupy listopada 2020

Cześć 😊

Starałam się w tym miesiącu mocno nie szaleć, tylko potrzebne rzeczy, ale przyjaciółka postanowiła mnie obdarować i wyszło więcej ;)

Dealz 

Tutaj musiałam uzupełnić zapas szamponów i odżywek, bo jechałam na tzw oparach ;) Pierwszy żel p/p już był w denku, a ostatnia odżywka dobija końca.

Palmolive też już był w denku, szampon bardzo polubiła córka, więc jeszcze go kupię. Kolejny szampon fajny i nie żałuję zakupu, choć ma taką galaretkową konsystencję. Kolejny szampon też już używam.

Rossmann

I tu miałam braki i wzięłam każdego po jednym, bo mojego ulubionego już nie ma :(

Avon

Tylko żel pod prysznic i do kąpieli

Oriflame

Inny zapach pudru, który już mam i używałam.

Hurtownia

Kupiłam już kolejną i też inny kolor, poeksperymentuje ;)

Biedronka

Tu też uzupełnienie zapasu, akurat była promocja 1 a drugi -50% jak się nie mylę ;)

Gazeta z dodatkiem

Przypadkowo będąc po zmywacze, weszłam do saloniku prasowego i taki dodatek wypatrzyłam, a że mój krem się kończy to wzięłam ;)

Prezent od przyjaciółki


Bogusia
zaszalała, zobaczcie ile wspaniałości :) Jeszcze powinno być masło do ciała z Planet Spa, ale zaniosłam już do łazienki i zapomniałam przy robieniu zdjęć ;)

I tymi wspaniałościami kończę post, więcej nie ma :) A jak u was? Kto zaszalał?

Miłego wieczoru, Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Niech ci się dobrze sprawują :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości. Cudowny prezent dostałaś. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, kusi mnie ten żel pod prysznic z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świąteczne wydania kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę tych produktów jest :) Ja bardzo polubiłam produkty Tresemme :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowania mają żele Luksja. Jestem ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele Luksja wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiły mnie żele Luksja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te żele z Luksji mają przeurocze opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...