niedziela, 27 grudnia 2020

Wielu autorów opowiadań * Niegrzeczne święta

Cześć 🎅🎄

Już nie pamiętam kiedy czytałam opowiadania. Dlatego wybrałam Niegrzeczne święta Wydawnictwo Kobiece, nie dość, że opowiadania to nieoczywiste. Zawsze ciekawi mnie co autor zawsze w około 50 stronach....

Beata Majewska, Emilia Szelest, Katarzyna Berenika Miszczuk, Robert Ziębiński, Justyna Chrobak, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Ewelina Dobosz, Meg Adams, Anna Langner, Kinga Litkowiec

Niegrzeczne święta

Tył książki:

ode Mnie: Książka zaciekawiła mnie tytułem i tym, że zawiera 10 opowiadań różnych autorów, których w większości nie znam. Chciałam poznać ich styl pisania i jak mnie zaciekawi, to poczytam więcej ;)

Opowiadania są bardzo ciekawe i szybko się je czyta. Jedne mogłyby mieć ciąg dalszy a inne jakoś same się rozwiązują. Krótkie historie są zabawne, intrygujące, smutne. Nie wszystkie są świąteczne, niby dzieją się w czasie świątecznym, ale nie czuć tego klimatu.

Znam autorkę Anne Langner i książki mnie nie zawodziły, opowiadanie mniej mi się spodobało, choć jest w klimacie jednej z jej książek, która mi się bardzo podobała.

Zaciekawiło mnie opowiadanie Roberta Ziębińskiego i sięgnę po jego książkę. Jedyny mężczyzna w tym zestawieniu.

Ciekawy dobór autorów i krótkie historię, to miła odmiana, zwłaszcza, że przed świętami jest mniej czasu na czytanie, jednak te ok 50 stron można szybko przeczytać i poznać tą chwile u bohaterów.

Na pewno chciałabym przeczytać niegrzeczną książkę pełnowymiarową ;) bo takich też wieki nie czytałam. Może jakieś propozycje?

A tą pozycje czytaliście? Jak wrażenia? Moje pomimo wszystko pozytywne i cieszę się, że miałam ją w swoich rękach.

Miłego wieczoru, Dorotxy








3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji czytać, ale ostatnio u mnie na bakier z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku, raczej już nie planuję czytać żadnej książki o tematyce świątecznej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarzyło mi się nieraz czytać opowiadania. Ciekawa okładka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...