czwartek, 18 marca 2021

Antyperspirant Secret

Cześć 😊

Dziś o kosmetyku, o który prosiliście. Chcieliście bym dała wam znać jak się u mnie sprawi, przetestowałam w niecodziennych warunkach i zaraz wszystko będzie jasne :)

Secret
Kremowy antyperspirant, Natural unscented
od Producenta: Kremowy antyperspirant w sztyfcie Secret jest przyjemnie suchy a jednocześnie pomaga eliminować nieprzyjemne zapachy i mokre plamy przez 48 godzin. Odkryj niezawodną świeżość dzięki kremowemu antyperspirantowi w sztyfcie Secret. To najpopularniejsza marka dezodorantów dla kobiet w Stanach Zjednoczonych.
ode Mnie: Kremowy antyperspirant, 40ml. Konsystencja kremowa, której czasem przez dziurki wyjdzie za dużo a czasem za mało. Czasem też poprawiam palcami w rozprowadzeniu.
Jednak najważniejsze jest działanie, a tu spisuje się świetnie. Przetestowałam w warunkach szpitalnych, zabieg operacyjny, stres, łącznie ok 24h i jestem zadowolona. Cały  czas świeża pacha, nie podrażniona, przez takie długie użytkowanie. Pacha nie mokra, świetnie sobie w takich warunkach poradził. 
Na co dzień również spisuje się dobrze, nawet jak się ostatnio zgrzałam, bo ciepło się zrobiło, choć cienko ubrana, było mi gorąco, pachy suche.
Teraz mam dwóch ulubieńców, ten i Dove :)
Nie radzę przesadzać z ilością antyperspirantu, tak, żeby się rozłożyło po całej powierzchni do tego przeznaczonej, polecam też chwilę odczekać by się wchłonęło. Wchłania się szybko.
 
Zapach jest tak delikatny, że aż nie wyczuwalny i dzięki temu nie kłóci mi się z perfumami :) 

Skład: Cyclopentasiloxane,Aluminum Zirconium Trichlorohydrex Gly,Dimethicone,Tribehenin,C18-36 Acid Triglyceride,Pentadecalactone

Choć ten sprawdził się u mnie świetnie, to nie wiem czy kupię inne wersje zapachowe, raczej zostanę przy tym.
A jak u was? Używaliście już? Sprawdził się u was, może inna wersja zapachowa?

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. miałam inną wersję zapachową i była fajna. Polecam taki jak ten w kremie, bo jest jeszcze wersja w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie widziałam takich antyperspirantów. Nigdy też nie kupowałam sztyftów. Wolę spraye :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję konwalia i szczerze mówiąc liczyłam na lepszy zapach, ale działanie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale już ostatnio czytałam, że spisuje się bardzo dobrze. Będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...