poniedziałek, 8 marca 2021

T.M. Frazier * Posiadanie

Cześć 📕

Skończyłam kolejną książkę, tym razem drugi tom serii Perversion Trilogy Wydawnictwo Kobiece. Teraz już będę czekać na zakończenie opowieści. 

T.M. Frazier
Posiadanie

Tył książki:

ode Mnie: Książka dostała do mnie od wydawnictwa pod koniec lutego, ale że kończyłam inną książkę zaczęłam czytać pierwszego marca, zajęło mi to 3 dni. Pierwszego dnia przeczytałam pół książki, a później z przerwami reszta. I to nie dlatego, że nie jest wciągająca, ale że po prostu miałam mniej czasu.

Kontynuacja losów Sztuczki i Ponurego. Czułam kim będzie osoba, która pojawiła się na końcu pierwszej części, czy to była Gabby? Nie powiem, przekonajcie się sami.
W drugiej części pojawia się ktoś nowy, choć nie zupełnie, ale sporo namiesza w życiu pary. Nie będą to miłe mieszania skutki.
Powiem wam, że losy tej pary są nieźle zakręcone i jestem ciekawa jak to się skończy w trzeciej ostatniej części. 
Ja bym z tego zrobiła dwa tomy, bo ten ma zaledwie 200 stron, a jakby odliczyć te puste strony i większa wygodna czcionka, wyszłoby tego mniej ;)
Książka pisana lekko, z fantazją, można by się do jakiś sytuacji przyczepić, ale to w końcu fikcja literacka i wyobraźnia autorki.
Postacie nie są płytkie, mają konkretne charaktery, nie są nudni, a wręcz dynamiczni, jak ich związek.
Ta część również kończy się zaskoczeniem, choć mniejszym niż w pierwszym tomie.
 
Czytacie tą serię? Macie w planach? Mi jeszcze jak widać brakuje trzeciej i będzie ładny komplet :)
 
Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Ta seria będzie dopiero przeze mnie czytana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale może się skuszę o ile będzie w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to będzie trzeba jeszcze pewnie poczekać, chyba że biblioteka kupuje szybko nowości :) w mojej to różnie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...