poniedziałek, 29 marca 2021

T.M. Frazier * Pozwolenie

Cześć 😊

Dziś zakończenie trylogii "Perversion". Dwie pierwsze części znajdziecie tu I część i II cześć. Całość wydane przez Wydawnictwo Kobiece, któremu dziękuję za możliwość przeczytania tej serii i poznania nowego autora.

T.M. Frazier
Pozwolenie
Tył książki:
ode Mnie:
Trochę mi smutno, że to już ostatnia część i historia się zakończyła, jednak cieszę się, że już wiem jak to wszystko się potoczyło. Małe zaskoczenie, jednak większość czułam jak się zakończy.

Ponownie spotykamy się ze Sztuczką i Ponurym, ciekawie rozegranie z agentem Lemmingiem, nie spodziewałam się. Fajnie, bo lubię takie zaskoczenia. Agent zostanie z nami do końca historii w ciekawej roli. Nie zdradzę wam, ale tego się nie spodziewacie.
W książce będzie kilka zwrotów akcji, wojna, rozstanie, E.J. odkryje kim na prawdę jest.

Jest ciekawie, fajnie napisana, choć kilka zwrotów mi się nie podobało, być może jest to złe tłumaczenie, np "gruba dzida". Przez takie określenia dziwnie się czytało.
Szkoda, że tylko pierwsza część była grubsza, a kolejne dwie cienkie i szybko się skończyły. Za to szybko się je czyta, bo wciągają i chciałam się dowiedzieć jak najszybciej jak to się potoczy.

Jeśli lubicie takie niegrzeczne książki, choć w nich zawarta jest też przemoc, prześladowanie i inne złe rzeczy, to wam ją polecam. Ja wcześniej nie czytałam takiej książki i pewnie teraz długo nie przeczytam, ale nie żałuje :)

W pierwszej części poznacie bohaterów, ich przeszłość i to jak się poznali, w drugiej jak się odnaleźli i starali się być razem, jednak to trzecia część była najciekawsza i działo się tam wiele. Emocjonalnie w górę i w dół, momentami miałam nadzieję, na inny obrót sprawy, ale w konsekwencji stwierdzałam, że tak powinno być.

Tak prezentuje się cała seria


Macie w planach tą serię? A może jesteście już po jak ja? Komu się podobała, a kto ma zastrzeżenia?
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...