piątek, 26 marca 2021

Ulotka Yves Rocher kwiecień 2021

Cześć 😊

Wiem, post miał być wczoraj, ale nie wyszło ;) Dlatego szybko wam piszę, co w kwietniu oferuje na ulotce Yves Rocher. 

Yves Rocher, kwiecień 2021

Pierwszy prezent za dowolny zakup do Krem do rąk 30ml lub wymiana na 50 punktów. Kremy mają trzy warianty zapachowe - kokos, mango&kolendra oraz argan&róża.

Drugi prezent Torba o wartości 200zł za zakupy od 99zł
Torba o wymiarach 41,5 x 17 x 29 cm

Dodatkowo są też rabaty procentowe oraz prezent niespodzianka przy zakupie min. trzech kosmetyków.

Z tyłu ulotki są propozycje wykorzystania procentowych zniżek.

Widzę tu ciekawy Peeling do ciała 150ml w 3 wariantach  do wyboru, w cenie 19,99zl z wykorzystaniem -50%

Woda toaletowa One Collection 100ml  5 zapachów do wyboru, w cenie 59zł również na -50%

Jest jeszcze zachęta do stworzenia zestawu do pielęgnacji włosów, czyli szampon + odżywka. Dwa produkty za 29,90zł

Ja kiedyś miałam i szampony i odżywki i lubiłam, ale nie miałam ich po zmianie opakowania i składu, może się skuszę na taki zestaw.

A wam wpadło coś w oko? Kupujecie w Yves Rocher?

Miłego weekendowania
Dorotxy

23 komentarze:

  1. Nie ma tego sklepu u mnie w mieście :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się też niestety zlikwidował, a coś nie mam natchnienia kupować na odległość...

      Usuń
  2. U mnie był jeden ich sklep, ale go zamknęli. Kremy do rąk bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie nie przychodzą te ulotki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robisz zakupy w sklepie stacjonarnym? Masz założona kartę?
      A może otrzymujesz promocje na sms lub maila?

      Usuń
    2. Ja bym do nich napisała, zwłaszcza jak robisz zakupy, bo ja jeszcze na maila dostaje info

      Usuń
  5. nigdy nie korzystałam z ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam od nich fajny tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jakiś czas temu przestałam kupowac ich kosmetyki chociaż teraz jest jeden zapach, który bardzo mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć czasem jakaś nowosc mnie kusi...

      Usuń
  8. Całe wieki tam nie byłam, choć ulotki dostaję regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Szkoda, że mi sklep zamknęli przez pandemię...

      Usuń
  9. Ulotki ciągle mi przysyłają mimo że nie kupowałam wieki...może się wreszcie przejdę? Jak otworzą galerie :D Ulotka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie. Miałam kilka produktów, ale zawsze dostawałam je w formie prezentów urodzinowych czy świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie takie same promocję :)
    Czy skorzystam? Nie wiem. Póki co siedzę na zdalnej, więc do sklepu trochę mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...