sobota, 13 marca 2021

Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński * Biuro M

Cześć 😊

Kolejna książka za mną, pogoda ostatnio sprzyja bardziej książką niż spacerom ;) zwłaszcza popołudniem czy wieczorem, jak w tv też nic nie ma ciekawego....

Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
Biuro M
Tył książki:
ode Mnie: Wcześniej o książce nie czytałam nic, niestety spojrzałam na tylną stronę, gdzie widnieje duży napis "Komedia..." no i się nastawiłam, że będzie zabawnie i się pośmieje. No nie pośmiałam się.
 
Zacznijmy od początku, gdzie poznajemy Barbarę, która została porzucona prawie przed ołtarzem trzykrotnie. Po dziwnej sytuacji z sąsiadką została właścicielką kota. Wyjechała z nim do Miasteczka, znalazłam pracę i tam dopadły ją zmory przeszłości.
 
Jacek nie ma szczęścia w pracy, pani w pup żeby pozbyć się jego i "upiornej baby", wysyła go do niej. Tak Jacek spotyka Barbarę i zaczynają wspólnie pracować.
Jako, że Barbara jest informatykiem wymyśla program, który łączy ludzi w pary, zaznacza też, że jakby jakimś cudem jedna czy kolejna zmora przeszłości się zarejestrowała w tym biurze matrymonialnym program okrutnie zawyje ;) 
Zawył i to nie raz.....jeszcze nie było śmiesznie, w ogóle nie uśmiałam się czytając tą książkę.
Dla mnie to była lekka, przyjemna obyczajówka, która wciąga i można szybko przeczytać. Jednak nie zostaje na dłużej w głowie i można przejść od razu do czytania innej książki.
Magdalenę Witkiewicz lubię i czytałam nie raz, lubię jej styl pisania, więc nie jedną na pewno jeszcze przeczytam i polecam wam. Z Alkiem Rogozińskim to moje pierwsze spotkanie i myślę, że nie ostatnie. 
 
Czytaliście ten duet? Ja mam ich jeszcze jedną książkę "Pudełko z marzeniami" i mam nadzieję, że spodoba mi się bardziej niż ta.
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Twórczość tego duetu nie jest mi jeszcze znana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jedną książkę, mam nadzieje, że będzie bardziej wciągająca ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio wolę czytać zagraniczne książki, ale przez jakiś czas miałam fazę na polskie :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę twórczość tej autorki, ale akurat o tej książce nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...