czwartek, 17 lutego 2022

Cien Lekki krem intensywnie nawilżający - twarz, dłonie, ciało

Cześć 😊

Jak wiecie kocham wszelkie mazidła do ciała, ostatni balsam z tej firmy nie skradł mojego serca, męczyłam go, ale i tak zdecydowałam się na lekki krem, czy rzeczywiście lekki?

Cien
Lekki krem intensywnie nawilżający
Twarz, dłonie, ciało

od Producenta oraz Skład:

ode Mnie: Krem w wygodnym 250ml opakowaniu, zabezpieczony sreberkiem. Bardzo lubię jak są takie zabezpieczenia, pewność, że nikt nie otwierał, nie macał.....

Trochę miałam stracha jak balsam miał tak okropną, tłustą konsystencję, ale ten krem to zupełne przeciwieństwo. Rzeczywiście lekki, ładnie się rozsmarowuje i szybko wchłania.

Jestem zadowolona z zakupu, bo fajnie nawilża, szybko wchłania, lekka konsystencja, a jednak dobrze nawilża i jak się w nocy obudzę czy rano, nie jest sucha. 

Zapach jest delikatny i trochę podobny do Nivea ;) taki bardziej perfumowany. Czuć go przy nakładaniu i jak sobie, np. rękę pod nos podstawię po jakimś czasie po posmarowaniu.

Lekka konsystencja, którą można stosować zarówno na noc jak i na dzień i zaraz się ubrać. Jest wydajne, mam wrażenie, że używam i używam a ono się nie kończy. Nie trzeba go wcale dużo nakładać. Najważniejsze, że działa, że obietnice są spełnione.

Mam jeszcze jeden taki krem, ale w granatowym opakowaniu, kupiłam w promocji, coś w stylu 1+1 już nie pamiętam dokładnie. Jednak bez promocji on i tak nie jest drogi.

Kupujecie kosmetyki w Lidlu? Chodzi mi o ich kosmetyki Cien :) Ja widzicie u mnie, kupuje głównie żele pod prysznic, a mazidła właśnie sprawdzam i ten polecam, balsamu nie, bo to był koszmar ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Widziałam ten krem u nich na półkach, ale nie zwróciłam na niego uwagi. Teraz chętnie to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką zapachów a'la Nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi zapachami, ale lubię jak krem szybko się wchłania ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skusze na niego, bo fajnie że dobrze nawilża i nie tłuści i jeszcze zapach Nivea, który lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kupować kosmetyki w Lidlu, ale niekoniecznie lidlowskie typu cien.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...