czwartek, 24 lutego 2022

Ulotka Yves Rocher marzec 2022

Cześć 😊

Całkiem zapomniałam pokazać wam ulotkę do sklepu stacjonarnego Yves Rocher, ale pamiętajcie, że można ją też zrealizować przez internet czy telefon.

Yves Rocher
Marzec 2022


Tym razem mamy w prezencie za zakupy od 14,90zł Mleczko nawilżające do ciała, wersja 30ml

Za zakupy od 39zł dostaniemy w prezencie kosmetyczkę. Kosmetyczka w iście letnim princie. Wymiary to 20 x 17 x 12cm
Mamy też dodatkową promocję -40% na kosmetyki poza zielonym punktem oraz Krem pod oczy gratis przy zakupie kremu przeciwzmarszczkowego. 
Podobają mi się prezenty, oczywiście możecie ich nie odebrać tylko dostać punkty. Ja bym się skusiła na taki zestaw, hmm ale ja mam za dużo kosmetyczek....
Jak wam się podoba?

Spokojnego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Też już dostałam ta ulotkę :) Zobaczymy czy się skusze na zakupy w nadchodzącym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wczoraj dostałam sms'a takiego:
    W PREZENCIE dla Ciebie: Woda perfumowana Comme une Evidence (o wart. 169zl) za zakup od 29zl oraz -50% na 2 kosmetyki. Z SMS do 14.03. Szczegoly w sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...