poniedziałek, 7 lutego 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki stycznia 2022

Cześć 😊

Kosmetyczne wykończenia były, szykują się książki i inne kosmetyki, ale najpierw nowości. Dużo ich nie ma, głównie to co mi zabrakło i jakieś okazje cenowe :)

Action

Byłam po zupełnie coś innego, ale jak mogłam się oprzeć mojemu ulubionemu motywowi? Czacha to jest to :)

Avon

Krem do rąk, bo nie mam wielkich zapasów, a lubię z tej lini i ten już miałam. Baza do powiek pod cienie, w końcu zjawiła się w dobrej cenie :)
Nowość to mgiełka do twarzy z Planet Spa, zobaczymy czy  mi posłuży. I dwa żele, moje ulubione, kocham te zapachy i konsystencję

Hebe
Oj w tym miesiącu sklep znów anulował mi zamówienie, a miałam spore i niby wszystko było, na drugi dzień kasa była na koncie i tak się dowiedziałam, że zamówienie nie przyjdzie. Byłam w pobliżu stacjonarnego sklepu, więc kupiłam dwa najpotrzebniejsze kosmetyki, szampon i farba do włosów.
Poniżej zamówienie zrobione po kupnie tych wyżej. Te cięższe postanowiłam zamówić niż dźwigać taki kawał ;)
Pasta, płyn do intymnej i maska bananowa, to uzupełnienie, bo w zapasie nie było. O dziwo tym razem dostałam trzy próbki kremów.
Poniżej zamówienie robione pod szczotkę
Szczotkę TT chciałam tą tradycyjną, taką jak już mam, tylko moja już sporo przeszła ;) Niestety szybko była niedostępna, więc pokusiłam się na taką z rączką. Powiem wam, że póki co mam mieszane uczucia, początek łatwy nie był, za pierwszym razem trochę mi włosów wyrwała. Nie dość, że mam ich teraz mniej, to .... dlatego się na nią wkurzyłam i trochę poleżała, teraz znów ją używam, ale tak delikatnie. Jest sztywna w porównaniu do ząbków podstawowej, może dlatego jest mi z nią gorzej...
Dobrałam jeszcze żel p/p z AA Dynia z Jaśminem, bo żeli brak u mnie a zestawienie mnie zaciekawiło. Dodatkowo dwie odżywki do włosów, bo już nie mam od dłuższego czasu żadnej...

Lidl
Ziaja po 4zł z groszem, lubię te produkty, miałam już kilka razy, to się skusiłam :) A maseczki przy okazji, bo miały dobre okazje cenowe, najdroższa ok 2,50 kosztowała :) Jak się nie skusić? Najlepsze, że ktoś wysypał tam jakiś brokat i całe ręce mi się świeciły łącznie z maseczkami haha

Książki
Dwie fajne książki od TaniaKsiążka, Ja tu jestem szefem i Jeśli jakimś cudem... Obie oczywiście polecam, nie pożałujecie czasu z nimi spędzonego.

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo ciekawe nowości. Myślę, że znalazłabym w nich coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję żelu jaśmin z dynią. Ciekawe i niespotykane połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ok ten zapach, dziwny ale przyjemny, już go skończyłam. Myślę, że to najlepsze połączenie z trzech które są dostępne :)

      Usuń
  4. Nono poszalałaś. Maseczka mnie ciekawi, jej motyw na opakowaniu jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości tu u Ciebie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy, zwłaszcza te w Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą białą pastę z Ziaji, jest najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu nieładnie ze strony Hebe, ze ci anulują zamówienia :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...