sobota, 12 lutego 2022

Nivea Krem do twarzy różany

Cześć 😊

Kolejny kosmetyk z kalendarza adwentowego mi się skończył. Jest to krem do pielęgnacji twarzy. Te moje kalendarze to całkiem udany wybór :)

Nivea 
Nawilżający żel-krem do twarzy z wodą różaną

od Producenta: Formuła Nivea Rose Touch z bogatą w witaminy organiczną wodą różaną o kwasem hialuronowym. Krem szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze uczucia lepkości. Wyjątkowa formuła łącząca wodę różaną i kwas hialuronowy zapewnia skórze intensywne, 48-godzinne nawilżenie. Efekt: miękka i jedwabiście gładka skóra, która zachwyca promiennym blaskiem i zdrowym wyglądem każdego dnia.

ode Mnie: Ja mam wersję z kalendarza, taka z półki w sklepie różni się tylko tym, że ma pudełko, mój krem był bez. 

Krem w plastikowym opakowaniu, w środku zabezpieczony sreberkiem. Zawartość to 50ml lekkiego kremu, w zabarwieniu różowym


Krem rzeczywiście jest lekki, fajnie rozprowadza się na buzi i szybko wchłania. Długo utrzymuje mat na twarzy, podkład długo się utrzymuje w macie. Jestem z kremu bardzo zadowolona, bo dopiero po długim dniu robię się lekko błyszcząca.

Krem jest lekki i nie czuć go na twarzy, ma lekko różany, piękny zapach, który czuć przy nakładaniu, później już nie. Ja lubię różane zapachy, choć czasem są ostre, ale ten delikatny.

Posłużył mojej cerze, nie zapchał, a wręcz czuje, że nawilżył, wygładził. Moja skóra przestała się tak szybko świecić i tłuścić. No świetny, cieszę się, że zdecydowałam się na ten kalendarz i poznałam taki krem, oby kolejne były równie świetne :)

Powiem wam, że krem lekki i przyjemny i z miłą chęcią go rano nakładałam. Aż mi smutno, że mi się skończył. Poprzedni krem wręcz męczyłam(Avon), teraz to była miła odmiana.

Ja mam niemiecką wersję, nie wiem czy polska jest taka sama, różnie się mówi o kosmetykach sprzedawanych u nas i tam ;)

Zapisuje go sobie na listę ulubieńców :)

Skład: Aqua , Glycerin, Alcohol Denat.,Cetearyl Alcohol, Distarch Phosphate, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, 1,2-Hexanediol , Caprylic/Capric Triglyceride, Dibutyl Adipate, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Isononanoate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer , Phenoxyethanol, Carbomer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Rosa Damascena Flower Water , Sodium Hyaluronate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Linalool, Geraniol, Citronellol, Limonene, Methyl Benzoate, Tocopherol , Parfum, CI 16035., CI 16035(skład ze strony Nivea)

Tutaj niestety nie miałam składu, więc ufnie używałam, a tu taka niespodzianka. Alkohol denat, który robił mi krzywdę tu zachował się przyzwoicie i nie nabroił ::) Cieszę się, bo pewnie jakbym spojrzałam wcześniej na skład, nie użyłam bym. I tak zostaje moim ulubieńcem, pomimo składu.

Lubicie Nivea? Jaki jest wasz ulubiony kosmetyk tej firmy?

Miłego weekendowania
Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię produkty tej marki. Ciągle kupuję krem ten w białym pudełeczku z niebieską nakrętką oraz balsam do ciała. Ten również przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różane kosmetyki uwielbiam, ale Nivea do twarzy nie stosuję, używałabym go raczej do rąk i stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też tak trochę po macoszemu traktuję tą markę i ich kosmetyki do twarzy stosuję do ciała. Ale może czas na zmiany

      Usuń
    2. Też tak do tej pory miałam, ale skusiłam się na kalendarz i teraz poznaje na nowo :)

      Usuń
  3. Z Nivea moim ulubionym kremem jest oczywiście ten w niebiesko-białym pudełku, znany od lat i używany od zawsze w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko przeczytałam krem różany to wiedziałam, że to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...