niedziela, 20 lutego 2022

Migma * Regenerujące masło do ciała

Cześć 😊

Kolejne mazidło, tym razem coś tłuściejszego, ale zimą to dla mnie ważne, by dobrze nawilżał i odżywiał.

Migma
Regenerujące masło do ciała
500mg CBD

od Producenta: Wyjątkowo pachnące pomarańczą i imbirem masło do ciała. Niezbędne w pielęgnacji skóry, która wymaga głębokiej regeneracji i odżywienia. Lekka konsystencja szybko się wchłania i nie obciąża skóry. Działa pobudzająco i energetyzująco. Odżywia i regeneruje skórę.
ode Mnie: Szklane opakowanie, zakrętka plastikowa. Zawartość to 100ml 

Konsystencja tłusta, choć lekka, taki jakby mus. Fajnie się rozprowadza, jak na takie tłuściutkie masło. Wolno się wchłania, więc od razu nie polecam się ubierać, najlepiej używać go na noc. Trzeba trochę odczekać na wchłonięcie, choć ciuchy nie przylepiają się do skóry, wolę poczekać i mieć pewność ;)

Zapach nie do końca mi się podoba, taki cytrusowo ziołowy, i ta cytryna nie do końca mi pasuje, za mocno się wybija. Jednak da się wytrzymać po aplikacji.

Dobrze nawilża i odżywia ciało. Teraz lubię takie tłuściejsze mazidła, na lato byłby dla mnie za tłusty. Zimą jak mam bardziej wysuszone ciało to takie masła są dla mnie w sam raz. Lubię mieć tak nawilżoną skórę, gładką.

Jeśli lubicie takie konsystencje, które zamieniają się w olejek to te masło was zachwyci, choć mnie cena nie zachwyciła ;)
Nic mnie nie podrażniło, ciuchów nie zatłuściło. Cieszę się, że dostałam go od przyjaciółki i mogłam poznać.

Skład:
Mam jeszcze tej firmy olejek do twarzy i jest super, choć zapach też do końca mi się nie podoba haha  Ważne, że dobrze działa, a zapach da się wytrzymać.

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz taką markę widzę na oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że go używasz, dla mnie był za tłusty no i nie mój zapach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak za tłusty byłby dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, chociaż obawiam się, że zapach nie przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...