poniedziałek, 16 października 2017

Cien Żel pod prysznic z peelingiem

Witajcie 😊

Jaka cudna pogoda się zrobiła 😍 aż smutno, że tylko na kilka dni i później deszcz, no ale mam nadzieje na mroźną zimę 👍
Ostatnio pisałam o peelingu to teraz do pary o peelingującym żelu, jak ten się u mnie sprawdził?

Cien 
Żel pod prysznic z naturalnym peelingiem z orzecha kokosowego
od Producenta: Żel pod prysznic z naturalnym peelingiem z orzecha kokosowego i ekstraktem z kokosa.
Odkryj doskonałość i harmonię natury z żelem pod prysznic w zaciszu domowego SPA. Wyjątkowa formuła żelu zawiera naturalne drobinki peelingujące z orzecha kokosowego oraz wyciąg z kokosa - ekstrakt z kokosa działa nawilżająco dzięki czemu skóra jest miękka i elastyczna. Kuszący zapach wprowadzi ciało i umysł w stan odprężenia.
Przebadany dermatologicznie.
ode Mnie: Opakowanie wygodne, nie wyślizguje się z dłoni. Przeźroczysta, 300ml butla, dzięki czemu można kontrolować stopień zużycia. Zamykany na klik.
Żel kupiłam głównie dla zapachu 😉 i tu się nie zawiodłam, fajny kokosowy, nie mdły, nie chemiczny, przyjemny.
Konsystencja żelowo olejkowa, trzeba uważać, bo może spłynąć z dłoni, Ja używam rękawicy do kąpieli, wiec u mnie się trzyma, fajnie z nią współgra, nie wnika jakoś w rękawicę, fajnie drapie i choć nie jakoś mocno to jednak jest fajne drapanko 😀
Żel nie przesusza mi skóry, nie muszę się natychmiast balsamować, miło pachnie, dobrze myje, pieni się, jestem jak najbardziej na tak.



Skład:
Żel dostępny w Lidlu, mieliście go? Może jest ktoś z niego nie zadowolony? Ja jak zużyje ten jeszcze go kupię 😊

Miłego wieczoru
Dorotxy


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie, bo budują koło mnie, a póki co mam na innym osiedlu :)

      Usuń
  2. Miałam go i byłam bardzo zadowolona,zapach boski i drapanie w sam raz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie miałam, ale miałam z granatem też byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go ostatnio, ale się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go na kilku blogach i chętnie bym go wypróbowała, ale ciągle o nim zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągnie mnie do wszystkiego co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powącham :P I muszę znaleźć kręciołka, bo u nas ten cudak tak się nazywa i gdzieś nam ostatnio przepadł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go testować ;) Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kokosowe zapachy, więc chętnie bym po niego sięgnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś je widziałam w wielu wersjach zapachowych, kusiły mnie ale nie pohamowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie miałam. Chyba nigdy nie miałam żelu z Lidla. ;P Muszę się poprawić. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...