piątek, 22 października 2021

Czaromarownik 2022

Cześć 👀📘

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, powoli zaopatrujemy się w kalendarze na nadchodzący rok. Ja mam dla was ciekawą propozycję wraz z Tanią Książką, a mianowicie nowość czyli

Czaromarownik 2022

Ten kalendarz miałam już raz, w 2019 roku i wam te dwa egzemplarze za chwilę porównam. Najpierw kilka słów o najnowszym. Bardzo ładnie wydany, mogłabym się tylko przyczepić do wysokości linijek, nie każdy ma takie niskie pismo i się w nich zmieści ;) Po lewej 2022, a po prawej 2019, inna data, bo akurat taką znalazłam o dziwo nie zapisaną.

Widzicie różnicę? Rzuca się w oczy, teraz są dwa dni na jednej stronie, wcześniej jeden dzień. Za chwilę jeszcze różnice.

Jednak póki co chcę wam napisać co znajduje się w środku nowego Czaromarownika. 

Jest horoskop na 2022 rok, dużo czarodziejskich ciekawostek, np 7 sposobów na oczyszczanie, Magiczna moc splotów, Magiczne BHP... Jest oczywiście skrócony kalendarz na nowy rok, mamy tasiemkę do zaznaczania aktualnego dnia.


A może wróżenie z fusów czy Zioła w magii, wszystko to znajdziecie ciekawie opisane. Interesują was runy? Znajdziecie ich znaczenie w tabeli. A poza tym egzemplarz ładnie pachnie tuszem :) Przegląd zaczęłam od powąchania i się nie zawiodłam.

Wracając jeszcze do 2019 roku wydania, różnią się wielkością i wysokością, po lewej 2022, po prawej 2019


Ja jestem zachwycona Czaromarownikiem, zwłaszcza, że to powrót po latach i nie jestem zawiedziona. Kilka lat temu spędziłam czarujący rok z nim i myślę, że nadchodzący też będzie z nim magiczny.

Czaromarownik to nie tylko czary, ale połączenie kalendarza z notatnikiem. Ja mam też mały kalendarz, taki do torebki, ale myślę, że i ten można by zabierać jeśli robicie większe notatki na co dzień. Można go wykorzystać, np jako planer postów na bloga. 

Okładkę ma taką, że przyciąga wzrok i zaciekawia, w środku również. Ja go wam serdecznie polecam, nawet jeśli jakoś specjalnie w magię nie wierzycie, to miło się zainspirować czy przeczytać coś magicznego.


A jakie wy lubicie i kupujecie kalendarze?

Miłego weekendowania
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Ja nawet lubię takie rzeczy. Ładnie wydany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś co roku kupowałam nowy kalendarz, przeważnie mały, żeby zmieścił sie do torebki (nosiło sie dużo mniejsze torebki). Potem mąż kupił mi kalendarz, a właściwie taki notes, w którym się tylko wymieniało wkładki z kalendarzem i to było super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda ten Czaromarownik:) Już najwyższy czas zacząć rozglądać się za kalendarzem na nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...