środa, 16 stycznia 2019

Trind * Mydło do rąk w płynie

Cześć 😊

Jak wiecie bardzo lubię mydła w kostce, ale czasem odmiana jest dobra i tak o to zużyłam płynne mydło, które trafiło do mnie na spotkaniu blogerskim w Gdyni, dzięki jednemu ze sponsorów, więcej możecie znaleźć tutaj :) Trochę przeleżało w zapasach zanim się za nie wzięłam. Poniżej przeczytanie moje za i przeciw.

Trind
Mydło do rąk w płynie
od Producenta:
Mydło do dłoni o odświeżającym zapachu, ma właściwości antybakteryjne, działa kojąco i orzeźwiająco. Oczyszcza dłonie i paznokcie przygotowując do zabiegu manicure.
Zawiera: substancje odżywcze i elektrolity które przywracają skórze właściwy poziom nawilżenia, regenerują ją i łagodzą podrażnienia. Ekstrakt z lotosu ma właściwości przeciwzapalne i ściągające, uspokaja i zmiękcza naskórek.


ode Mnie: Opakowanie wydaje się ładne i elegancje. Zawiera 200ml mydła, które u mnie było wydajne bardzo, bo nie używałam non stop.
Jak już o opakowaniu to teraz minusy. Za krótka pompka, mydło leje się po opakowaniu, nie wszystko da się złapać w dłoń, bardzo to nie wygodne

Widzicie na powyższym zdjęciu to sreberko wokoło pompki? Takie ładne, że odbija się w nim pompka, niestety tak wygląda tylko jak jest nie używane. Po kilku użyciach, strasznie się łuszczy i po prostu odchodzi, bardzo nie estetycznie to wygląda, dlatego oszczędzę wam zdjęcia ;)

Opakowanie i cena to największy minus tego produktu, cena ok 140zł

Plusy to wydajność, bo z pompki mało wychodzi, ale wystarcza na umycie rąk.
Zapach kwiatowy, ostry, ale długo go nie czuć.
Mydło nie wysusza, za co duży plus.

Myślę, że mydło sprawdzi się w salonie kosmetycznym, gdzie używa się kropelkę do miski przed manicure, wtedy można trzymać to w dłoni i przechylić i opakowanie nie powinno ulec mocnemu zniszczeniu. W warunkach domowych nie polecam.

Skład:

Działanie fajne, nie wysusza, ale opakowanie wg mnie nie do końca przemyślane. Miało być pięknie elegancko i jest, ale w momencie nie używania ;)

Mieliście okazje poznać to mydło? Może macie inne odczucia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Opakowanie rzeczywiście ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię kostki, choć czasem je zdradzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena całkiem spora jak na taki produkt. Ale fakt, że nie wysusza, jak mówisz, może ją zrekompensować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię mydła w płynie i praktycznie zrezygnowałam z kostek, więc jest duże prawdopodobieństwo, że to mydło znajdzie się w mojej łazience. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę w kostce, ale w płynie taka odmiana :)

      Usuń
  5. pamiętam jak dostałam tą paczkę: te opakowania przyciągnęły moją uwagę bo wizualnie robi wrażenie, ładne solidne... szkoda że sie nie sprawdziło opakowanie ale sam produkt sie sprawdził :)
    U mnie czeka na swoją kolej ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opakowanie przed użyciem eleganckie, później już traciło w moich oczach ;)

      Usuń
  6. Nie wydałabym tylu pieniędzy na mydło do rąk. Pozostanę przy zwykłych kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie mydełka, firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogie,a niedobre :D Skądś to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam, tylko ten dozownik odstraszał wszystkich :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...