wtorek, 8 stycznia 2019

Nowości, paczki, testowania, książki grudnia 2018r

Cześć 😊

Były zużycia, to teraz wam pokażę moje małe nowości :) W porównaniu do poprzednich miesięcy, w tym jest mniej i z tego się cieszę, bo pomimo, że wiele promocji kusi, to staram się nie kupować, tylko zużywać zapasy. A promocje za chwilę będą znów.... :)

Yves Rocher
W grudniowej ulotce był w prezencie krem na dzień, a kupiłam odżywkę do włosów suchych i już jej użyłam, ale tylko na końce i jakoś do końca nie jestem przekonana, ale dam jej jeszcze szanse.

Rossmann
Weszłam po całkiem coś innego, a wyszłam z trzema szamponami, bo były w promocji, a ja mam braki, a wręcz zero zapasu :) no i ten Alterra mnie ciekawił, póki co używam pierwszego od lewej i jest ok

Dodatek do gazety

Zwierciadło tym razem z Płynem micelarnym, słyszałam o nim różne opinie, choć więcej ostatnio tych negatywnych i mam nadzieje, że ja jednak będę zadowolona ;)

Książki
Kolejne części serii Kolory życia

A poniżej książka, którą kupiłam sobie pod choinkę ;) Głównie dlatego, że kupno miało charakter charytatywny. Całe honorarium autorskie było przeznaczone na ośrodek w Szczytnie (źródło)


Testowania

Na Wizażu udało mi się dostać do testów podkładu Bouriois. To mój pierwszy podkład tej firmy, miałam w planach, bo dużo osób chwali a tu miła niespodzianka ;)
Jeszcze przed świętami dostałam kolejną paczkę z Wizażu, tym razem z maską na noc Vichy

Od Hebe dostałam maila z propozycją testowania pianki do kąpieli. Wybierając zapach trochę zasugerowałam się rysunkiem, gdzie widać kokosa, a to masło kakaowe..... Niedługo o niej napiszę więcej
I książka, której premiera będzie 30 stycznia i też za chwilę wam o niej napiszę :) Jak mnie obserwujecie na instagramie, to już ją widzieliście :)

I koniec, mało ale treściwie :) Tylko potrzebne rzeczy.

Miłego wieczoru
Dorotxy
 

11 komentarzy:

  1. Mam zamiar zakupić ten szampon do włosów Alterra z węglem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam, ale czytałam dobre opinie :)

      Usuń
  2. Też od razu pomyślałam, że ta pianka Fa jest o zapachu kokosa. Mimo to i tak mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na książkę Mów szeptem. Jestem jej bardzo ciekawa. Z kosmetyków pianka naprawdę mnie zainteresowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zobaczyć czy Isana ma nowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też załapałam się na ten krem Anti-Age Global ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam jak bylam rozczarowana tym kremem ladnie pachnie i nic pozatym efektow specjalnych nie widzilam na twarzy chyba ze tradzik hihi a ze jestem juz tzw cera dojzala to chyba nie o to mi chodzilo. Takie mazidlo bez szalu jak to mowia:D Pozdrawiam

      Usuń
  6. o,też bym się zawiodła że nie ma kokoska,może dodali olej kokosowy a pachnie masłem kakaowym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale nawet napisane jest, że coco oil czyli powinien być kokos
    podkład też testowałam i jeszcze go mam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęścia w testowaniu z wizaz.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...