poniedziałek, 1 listopada 2021

Lilith Dorsey * Magia wody

Cześć 📘📖

Tym razem książka, ale inna od tych, które dotąd czytałam. Jedna z nowości w księgarni Tania Książka. Książka, do której można wracać....

Lilith Dorsey
Magia wody 
Tył książki:
ode Mnie:
 Jak już wspomniałam książek tego typu czytam mało, rzadko, dlatego tej byłam ciekawa, no i chciałam przeczytać coś innego, niż zwykle do mnie trafia.

W środku znajdziemy podział na 3 części: Historia, folklor i mity; Praca z żywiołem wody; Przepisy, rytuały i zaklęcia.

Dużo w niej wiedzy o wodzie. Wiele z nich, dla mnie to nowość i ciekawie było się o tym dowiedzieć. Można do tej wiedzy wracać, jeśli zapomnimy co oznacza, np Hippokamp :)
Ja nie sądziłam, że tyle wiedzy można zebrać o wodzie, a jest tego mnóstwo. Te wszystkie mity, stwory, o których nie miałam pojęcia. Taki swojsko brzmiący Lewiatan, to olbrzymi wąż morski.
Książka wciąga i przekazuje dużo ciekawej wiedzy, najbardziej zaciekawiły mnie mityczne stwory oraz część trzecia o rytuałach i zaklęciach. Przepisy na płyny, sole do kąpieli, wróżenie z fusów. Wiele informacji się nie spodziewałam, a wiele chciałabym wypróbować. 
Symbolika wody w snach, to też mnie zaciekawiło, choć dawno nie śniło mi się morze.... jednak morze to nie wszystko, zalicza się tez tutaj bagno czy deszcz.

Jeśli interesują was takie magiczne książki, to Magia Wody. Żywioły przypadnie wam do gustu , jest to jedna z kilku książek o żywiołach.
Ja nie żałuję, że ją wybrałam, bo dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, o których nie miałam pojęcia. Miło poszerzyć wiedzę o ciekawe informacje.

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Jeśli ten tytuł wpadnie w moje ręce, to chętnie do niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa pozycja, mimo że zazwyczaj omijam takie książki, to te stwory, zaklęcia itp. przekonują mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...