środa, 17 listopada 2021

Nana Bekher * Nie zapomnisz tych świąt

Cześć 📘📖 

To moja pierwsza świąteczna książka w tym sezonie :) Dostałam ją od autorki, jeśli lubicie wiedzieć co się dzieje w książkowym świecie, zwłaszcza u Nany Beker, to zajrzyjcie na jej instagrama. Już niedługo kolejna książka :)

Nana Bekher
Nie zapomnisz tych świąt

Tył książki:


 ode Mnie: Autorkę już znam i ucieszyłam się, że będę mogła przeczytać i zrecenzować kolejną książkę :) Na końcu postu dodam wam linki do książek, które już recenzowałam.

Lubię świąteczne klimaty w książkach, tu bardziej akcja skupiła się na rodzeństwie, a w tle były święta. Mi to nie przeszkadzało, bo fajnie się czytało.  Historia wciąga i zaskakująco się kończy. Choć podejrzewałam, że skończy się dobrze, to jednak nie przewidziałam takiego obrotu sprawy.

Caden po śmierci mamy wraca do rodzinnego miasta, by zemścić się na ojcu, który ich porzucił. Planuje uwieść siostrę a później złamać jej serce. Czy wszystko potoczy się według planu? To już musicie sami przeczytać :). 

Ciekawie napisana, wszystkie "momenty" opisane ze smakiem. Jak się domyślacie, książka jest trochę niegrzeczna ;) Wydaje się gruba, ale szybko się zorientowałam, że więcej niż połowa za mną. Lubię jak książki dobrze się czyta, wciągają i zaskakują na końcu. Mieszanka tajemnicy, namiętności, zakazanego uczucia i chęci zemsty. Choć dobrze rozpisane postaci, to jednak Cadena polubiłam zamiast go znielubić ;)

Cieszę się, że ponownie się nie zawiodłam i już się nie mogę doczekać ostatniej części Włoskiego pożądania. Tą serię serdecznie wam polecam, linki do książek poniżej.

Ginger Włoskie pożądanie #1

Odnajdę cię Włoskie pożądanie #2

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Nie moje klimaty, jakoś świąteczne książki, to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka właśnie ją czyta i też jej się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...