wtorek, 9 listopada 2021

Shaun Bythell * Pamiętnik księgarza

Cześć 📘📖 

Skończyłam urokliwą książkę, którą znalazłam w biblioteczce przychodni. Oczywiście wróci na półkę i coś jeszcze z mojej półki wezmę :) Zaczęłam ją wtedy w przychodni i trochę przerywałam na inne, ale teraz usiadłam i skończyłam.

Shaun Bythell
Pamiętnik księgarza

Tył książki: 

ode Mnie: Pamiętnik, pisany przez właściciela antykwariatu. Jest wiele ciekawych rozmów, ale i też wkurzający klienci, albo tacy, którzy przyszli, zawrócili głowę i wyszli bez niczego. Strasznie chciałam ją przeczytać i ucieszyłam się jak znalazłam ją na półce w przychodni, gdzie zaczęłam ją czytać.

Czytałam ją na raty, bo  miałam inne książki, a ją po powrocie dobrze się czytało, nie przeszkodziła nam rozłąka, wciągnęła mnie i aż mi żal było, że to już koniec. Nie będę już czytać co tam wymyśliła Nicky na stronę fb, co przyniosła zdobycznego.

To były przyjemny i zabawny czas spędzony z tą książką. Czasem dzień ma dwa zdania, czasem dwie strony, ciężko odstawić, bo a nóż w kolejnym dniu będzie jakiś zabawny klient albo Nicky coś odwali.

Nie wiedziałam, jak prowadzi się antykwariat, więc fajnie było o tym poczytać. Te ilości kupowanych książek i ta różnorodność, sprawiły, że miałam ochotę odwiedzić to miejsce i przeczytać więcej :)

Czytaliście Księgarza? A może macie do polecenia coś podobnego?

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Gdzieś tam z tyłu głowy pamiętam, że chcę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki, ale brzmi niezwykle wciągająco. Chętnie nadrobię te zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Niestety nie znam tej książki ale bardzo chętnie bliżej ją poznam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...