wtorek, 23 listopada 2021

Wiele autorek opowiadań * Niebezpieczni mężczyźni

Cześć 📕📖

W zeszłym roku też skusiłam się na opowiadania i nie podobała mi się taka forma. W tym roku postanowiłam znów się skusić i może tą formę odczarować? W Taniaksiążka, w dziale literatura kobieca, znajdziecie nie tylko tą książkę, ale i wiele innych ciekawych tytułów. Pamiętajcie trwa Black week :)

Wiele autorek opowiadań
Niebezpieczni mężczyźni

Tył książki:

ode Mnie: Do książki podeszłam z lekkim dystansem, zwłaszcza, że znałam tylko dwie autorki, w tym jedna, która trochę mnie zawiodła. Mowa tu o Monice Skarba i jej Dziewczynie Feniksa, jednak tu w opowiadaniu miło mnie zaskoczyła.

Druga znana to Nana Bekher i tu bez zawodu, a nawet czułam niedosyt. Autorkę znam i lubię, przeczytałam już nie jedną jej książkę i jej nazwisko też mnie przyciągnęło w tym zbiorze. 

Reszty autorek nie znam, ale podobało mi się opowiadanie Karoliny Jurga. Może ze względu na miejscowienie opowiadania? 

Fajnie było poznać nowe dla mnie nazwiska polskich autorek i szukać co jeszcze napisały. Taki zbiór to ciekawa forma na poznanie innych autorów, o których się jeszcze nie słyszało. Można zdecydować czy szukać czegoś spod pióra danej osoby czy jednak nas nie przekonuje. Mnie przekonało, przekonało, że warto czasem poczytać coś innego, krótszego w formie. Choć czasem czuje się niedosyt to warto było zapoznać się z tym zbiorem.

Tak czuje niedosyt, bo opowiadania krótkie i akcja działa się bardzo szybko. Nie lubię rozwlekania akcji, ale ta była zdecydowanie za szybka ;)) haha Taki wycinek z życia.

Podobała mi się taka odmiana, mam jeszcze jeden taki zbiór, o którym wam niedługo napiszę. Jeśli nie jesteście pewni czy to coś dla was, to ja zachęcam jednak do przekonania się i poczytania. 

To jest seria Niegrzeczne książki i Niebezpieczni mężczyźni świetnie się w nią wpisuje.

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Raczej nie odnajdujesz się w tego typu klimatach książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się idea zbioru krótkich opakowań, dobra opcja, gdy mamy tylko kilkadziesiąt minut na poczytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...