piątek, 12 listopada 2021

Douglas Home Spa Seathalasso MINI SPA zestaw

Cześć 😊

Zaczęły się świąteczne zestawy, jeśli macie chęci na zestaw z Douglas, ale nie jesteście pewni to o jednym wam dziś napiszę :) Ja kupiłam go w zeszłym roku, ale zużyłam niedawno. Na początku chciałam inny zapach, ale on szybo poszedł ;)

Douglas
Home Spa Spirit of Asia, zestaw spa

od Producenta: żel pod prysznic (75 ml): Formuła delikatnie oczyszcza skórę, nie wysuszając jej, ale wprowadza zmysły do raju urody pełnego spokoju i harmonii.

krem do rąk (75 ml): Szybko wchłaniająca się formuła pielęgnuje suchą skórę dłoni i sprawia, że stają się one miękkie i jedwabiście gładkie.

balsam do ciała (100 ml): Bogata konsystencja zapewnia skórze cenne nawilżenie i fantastyczną elastyczność.
ode Mnie: Jak widzicie kosmetyki mają zabezpieczenia, oprócz balsamu. Najpierw zużyłam krem do rąk, widzieliście już jakiś czas temu w denku i polubiłam. Miałam już kilka kremów do rąk tej firmy i żaden mnie nie zawiódł. Ten był lekki i świetny na wiosnę i lato, no i ten delikatny herbaciano wiosenny zapach. Ja lubię takie ziołowe, zielskowe zapachy ;) Zapach czuć przy nakładaniu, później już nie, nie jest on denerwujący.

Teraz wyjęłam żel i balsam. Do żelu mam tylko jedno ale, że był za mały i szybko się skończył haha Polubiłam go, nie wysusza, dobrze się pieni i kąpiel z nim to pachnąca przyjemność.
Balsam fajnie się rozprowadza, jest lekki i szybko się wchłania. Pachnie przy nakładaniu i później go nie czuć, więc nie kłóci się z perfumami. Choć to 100ml na długo starczył. Nawilżył skórę, nic mnie nie swędziało, nie podrażnił.

Z zestawu jestem bardzo zadowolona, chętnie kupiłabym inny, np. pomarańczowy, taki jaki był plan w zeszłym roku, może jeszcze będą w promocji. W zeszłym roku jeszcze w grudniu były, ale wtedy trzeba się śpieszyć, bo szybko schodzą :)

Skład:



Jeśli macie ochotę wypróbować te kosmetyki, to ja je polecam. Te zestawy czy kalendarz adwentowy to świetny pomysł na wypróbowanie tych kosmetyków. W prawdzie nie polecam w tym roku kostek, ale są dwa inne z tymi kosmetykami, dlatego coś każdy znajdzie dla siebie :)

Miłego weekendowania
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, muszę podejść do Douglasa i zobaczyć jak pachną

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, dobry na prezent, ja go dostałam od brata ;) choc sama wybierałam haha

      Usuń
  3. Spróbowałabym :). Zresztą akurat okres świąteczny lubię właśnie za dostępność różnych miniatur, zestawów i kalendarzy. Szczególnie te droższe produkty można sobie fajnie sprawdzić wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go sprawdzić w Douglas'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kilka zapachów z tej serii Douglas Home Spa, ale akurat tego zielonego nie, a jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Świetny zestaw :) Sama nie próbowałam, ale bardzo chętnie sprawdziłabym go na własnej skórze! :) Chyba muszę przejść się do Douglasa, mają tam bardzo fajne produkty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zestawy to bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...