czwartek, 25 listopada 2021

Ulotka Yves Rocher grudzień 2021

Cześć 😊

Ostatnia ulotka w tym roku. Jestem ciekawa czy zrealizowaliście listopadową? Ta jest mniej ciekawa, choć może macie inne zdanie i lubicie niespodzianki :)

Yves Rocher, grudzień 2021

Pierwszy prezento to niespodzianka za zrobienie zakupów za co najmniej14,90zł oczywiście niespodziankę możemy zamienić na 50 punktów.
Za zakupy od 29zł dostaniemy w prezencie kosmetyczkę o rozmiarach 10,5 x 18 x 13 cm. I ją możemy zamienić na punkty, tym razem to 80pkt.

Powyżej mamy edycje limitowaną, kolekcje: słodko - kwaśną jeżynę, pomarańczę w czekoladzie, odżywcze Karite oraz My vanila garden. Ciekawie brzmią i chętnie bym je powąchała, ciężko tak kupować w ciemno.

Dostałam też procentowe promocje:
W tym miesiącu przyszła ulotka papierowa, chętnie bym realizowała te ulotki, ale stacjonarnie. Jedyna różnica to więcej pomysłów na zakupy limitek.

Jak wam się podoba? Mnie bardziej kusiła listopadowa, kosmetyczek mam tyle, że nowej mi nie potrzeba ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. No, ciekawa jaka niespodzianka... Zazwyczaj te niespodzianki mnie nie trafiają w gust. ;) A ja jeszcze mam listopadową do zrealizowania i pewnie się przejdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko tam cokolwiek kupuję, jeśli już to stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczka bardzo ładna, ale reszta jakoś nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dziewczyny :) jak będziecie wiedzieć co jest prezentem w niespodziance to dajcie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianka to Mini wersja mleczka do ciała karite extraordinaire 30 ml. Kiepsko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :) to kiepski prezent lepiej wziąć punkty jak tak

      Usuń
    2. Potwierdzam bo też w sobotę odebrałam. Słaba ulotka

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...