niedziela, 7 listopada 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki października 2021

Cześć 😊

Były zużycia, to teraz nowości, których część jest już w użyciu, albo zużyte ;) Jest to głównie uzupełnienie braków, żeli pod prysznic idzie sporo i nie mam wielkich zapasów.

Avon

Żele p/p kupiłam w zestawie, z tym, że już dwa zużyte ;) Został różowy, najfajniejszy zapachowo. Kolejny zestaw do stóp, ma bardzo przyjemny, otulający zapach, już w użyciu. Krem do rąk, bo one teraz szybko będą szły, a balsam lawendowy, to nowość.

Oriflame

Tutaj drobne zakupy, jako, że spełniłam warunek, mogłam w małej cenie kupić mgiełkę do ciała :) A wybrałam tusz, bo zatęskniłam za tuszem w kolorze brązu.

Hebe

Zakupy z początku miesiąca, odżywka i szampon już mi się kończą i żałuję, że więcej nie kupiłam, mam nadzieje, że się szybko nie wysprzedadzą. Dove już w użyciu, a szampon czeka na swoją kolej.

Powrót do farby z Joanny, szampony to uzupełnienie zapasów, ryżowy w użyciu i trochę mnie rozczarował. Kallos bananowy to mój ulubieniec, który już mi się kończy, więc trzeba było kupić kolejne opakowanie. Na wypróbowanie ampułki do włosów, bo akurat były w dobrej promocji.

Dealz


Poszłam uzupełnić zapasy żelowe, duża Luksja i Nivea już w użyciu. Maseczkę wzięłam na wypróbowanie, bo pierwszy raz zwróciłam tam na nie uwagę ;)

Rossmann


Olejek do włosów, to moje kolejne, trzecie opakowanie, bardzo mi podpasował. Innym razem zwróciła moją uwagę maska do włosów, ale pierwsze użycie nie zachwyciło. Uzdrovisko było na jakiejś wyprzy, a maseczki do twarzy to dwie ostatnie sztuki przy kasie. Jedną już zużyłam i całkiem przyjemna.

Lidl


Moje ulubione żele miały promkę, jako, że mam żeli mało, to wzięłam. Odżywkę do włosów kupiłam przecenioną, ale nie warto było. Zużyje, bo nie chcę wywalać, ale muszę mieszać z inną, bo nie daje rady się rozczesać.

Wizaż

Dostałam się do testów CeraVe, krem do twarzy bardzo polubiłam, zresztą niedługo postaram się napisać o tym zestawie więcej.

Paczki

Dostałam od przyjaciółki krem do rąk i był świetny, oczywście już był w  denku ;) I jak widzicie kostkę wosku Avon, który podzieliłam na 4 a i tak czuć go mocno i intensywnie :) Wezmę go albo inny zapach, bo jest teraz w katalogu.

Książki

Cel to najnowsza książka Karoliny Wójciak, którą zamówiłam w przedsprzedaży w Empiku :) Jeszcze nie zaczęłam czytać, aż się boję, bo mnie wciągnie haha
Tą książkę wygrałam na insta, lubię wygrywać książki ;) tylko jakby jeszcze czas dodawali to by była cudo nagroda ;)
Te książki, to współpraca z księgarnią Tania książka. Magia wody, Dziewczyna Feniksa Czaromarownik.
 

Cieszę się, że dużo nie szalałam, tylko to co potrzebne. W sumie zapomniałam w zeszłym miesiącu o kalendarzu adwentowym Nivea, póki co mam tylko jego. Zobaczymy czy kupię więcej.

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Sporo fajnych nowości:) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, więc sama bym je chętnie przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, dużo tego a od jakiegoś czasu ciekawi mnie ,,czaromaroenik", daj znać coś więcej o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o nim, tutaj też dałam link do recenzji :)

      Usuń
  3. Świetne nabytki. Cel na pewno będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel Avonu ten różowy właśnie wyciągnęłam z zapasów do używania, pachnie przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości do Ciebie dotarły. Kosmetyki CeraVe bardzo sobie chwalę, a moją uwagę skradły nowe książki. Czekają Cię super wieczory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te książki już mam przeczytane, są podlinkowane :) Teraz mam nową porcję książek :)

      Usuń
  6. Zapachy żeli Luksja i tego zagranicznego mnie zainteresowały, podobnie jak ampułka uzdrovisko. Bardzo żałowałam, że nie udało mi się jej kupić. Miałam kallos bananowy - fajny był, ale mi się znudził i już nie kupuję tych masek. Szampon barwa miałam jabłkowy i był ogromnym bublem u mnie powodował mega przyklap, włosy były nie świeże jakbym ich nie myła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieje, że u mnie przyklapu nie będzie ;) Mi się Kallos jeszcze nie znudził, bo póki co najlepiej działa z tych co kupuje ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...