wtorek, 25 października 2022

Adriana Rak * Wybaczam Ci

Cześć 📘📖

Tym razem książka świąteczna, którą dostałam do recenzji od autorki :) Jedna z moich ulubionych polskich autorek.

Adriana Rak
Wybaczam Ci

Tył książki:

ode Mnie: Anastazja ma ciekawą pracę, partnera, z którym chcę przeżyć życie, niestety coś się psuje... Helena to mama Anastazji, u niej też nie jest wesoło. Jej mąż, łagodnie mówiąc, nie jest jej wsparciem. Nadchodzą święta, a wraz z nimi wiele się zadzieje w życiu bohaterów.

To ciepła, świąteczna opowieść. Taka realistyczna, że mogła się zdarzyć tuż obok nas. Historia o przebaczeniu, o dawaniu drugiej szansy, a wszystko w klimacie zimowym i świątecznym. Czytając te historię nie byłam do końca pewna jak to się skończy i to  mi się w niej spodobało, nie jest mocno przewidywalna. Autorka mnie nie zawiodła i pisała ją prosto z serca. 

Książka wciąga już od pierwszych stron, choć trochę mnie rozproszyła nagłą ilością imion i lekko zawiłym tłumaczeniem kto jest kim ;) być może jakbym się od razu skupiła i rozpisała sobie postaci w głowie, nie pogubiłabym się. Jednak szybko można było się połapać.

Zaskoczyła mnie postawa Heleny i kobiet podobnych do niej, że trwa u boku męża tyle lat, tyle lat cierpienia i udręki. Wiem, że nie jest łatwo wydostać się z przemocowego związku, ale wiem, że często się udaje, tu kobieta nie chciała. Doczekała się pewnej zmiany, ale czy warto było tyle czekać?...

Historia rozpisana na trochę ponad 200 stron, na których wiele się dzieje, wiele emocji, żalu, krzywdy, krzyków, płaczu i bezsilności. Dobrze oddanych emocji również przebaczenia. W to wszystko klimat wpisuje się idealnie.

Jeśli lubicie takie historie, to i ta was wciągnie. Zapraszam was również na ig Adriany Rak :) 

Jeszcze raz dziękuję za możliwość jej przeczytania i zrecenzowania :*

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...