poniedziałek, 31 października 2022

Czaromarownik Kalendarz na 2023 rok

Cześć 📘📖

Dziś mam coś, co przyda się nam za dwa miesiące :) A mianowicie kalendarz na rok 2023, który znajdziecie w księgarni TaniaKsiążka.pl Ja go miałam już wcześniej, więc wam porównam kalendarze z lat poprzednich

Czaromarownik 2023
Praca zbiorowa

Lubię ten kalendarz, to jest mój trzeci. Pierwszy miałam w 2019, a kolejny w 2022. W te dwa lata przerzuciłam się na mniejszy, taki żeby pasował mi do małej torebki. Jednak postanowiłam wrócić do większych i świetnie mi się sprawdza taka forma.

Różnice? W latach poprzednich, twarda, sztywna oprawa, w tym nie jest już taka, można ją wyginać. Pokażę wam na zdjęciach. Może to i dobrze, bo jest dzięki temu lżejszy. jednak jakoś nie pasuje mi okładka i ta miękkość, mam wrażenie, że to zupełnie inny kalendarz. Choć zaglądając do środka już tak nie jest.


Mój trzeci i myślę, że nie ostatni kalendarz. Nie jest to zwykła zawartość z miejscami przy dniach na notatki. Znajdziecie tam m.in horoskop na 2023r, przepis na magiczny napój mocy dla poszczególnych znaków zodiaku, energię żywiołów czy podstawowe zioła w czarostwie. Jest też wiele innej ciekawej wiedzy. Każda strona podzielona jest na dwa dni, więc miejsca na notatki mamy dużo. Trochę szkoda, że weekend ma mniej miejsca, często i tam trzeba dużo napisać.
To co trzeba im oddać, to każdy kalendarz jest dopracowany w każdym szczególe, z dobrą jakością i zagłębieniem tematu czaromarownego ;) To nie tylko kalendarz, ale i przewodnik. Można nie wierzyć w horoskopy czy inne czary, ale co szkodzi poczytać i może coś dla siebie z tego wyciągnąć? Choćby zrobić sobie taki napój? Myślę, że jeśli już zostanie kupiony to każdy się w nim zakocha, a na pewno go polubi i chętnie będzie do niego zaglądał, nie tylko by coś zapisać.

Moje z 2019 i z tego roku są zapisywane i czytane, nawet zaglądam do tego pierwszego. Niezwykły kalendarz, takie jak lubię, nie nudzi, ale zaciekawia.

Mamy też każdego miesiąca opisane fazy księżyca, zawsze mi się to kręciło, teraz mam to opisane i mogę po prostu sprawdzić i wiem, nie muszę się domyślać, świetny pomysł.

Jeśli macie ochotę na niestandardowy kalendarz, to polecam wam Czaromarownik 2023. Rok powoli się kończy, więc to będzie świetny prezent dla kogoś, lub dla samego siebie. Myślę, że ten kalendarz spodoba się nie tylko kobietą :) 

A jakie wy kupujecie kalendarze??

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny i niespotykany kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wieloletni,sluzy mi juz chyba ósmy rok,dzięki niemu jestem na bieżąco z przeszłością ,pomaga w życiu,smutki z przeszłości mówia ,że nie warto się spalać,po roku wszystko co złe dawno poszło w zapomnienie ;)a co dopiero po kilku latach,czytam o czymś ,czym sie martwiłam i ciesze sie,że to dawno za mna i że jest dobrze.Albo o czymś co było wielką frajda ateraz nawet nie pamietam...jak to,ja byłam tu i tu?wtedy?Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...