czwartek, 27 października 2022

Ulotka Yves Rocher Listopad 2022

Cześć 😊

Kończy się miesiąc i Yves Rocher przysłali mi nową ulotkę na listopad, więc się z wami dziele. Ja żałuję, że nie mam sklepu stacjonarnego, bo fajnie było go mieć, ale może kiedyś skuszę się na zakupy u nich online...

Yves Rocher, Listopad

2 prezenty lub 100 punktów za dowolny zakup

Duet, który łączy piękno z przywiązaniem do natury. Notatnik wyprodukowany we Francji 
14,8 x 10 -64 strony i lakier do paznokci Go green 5ml z kompozycją roślinną dla zminimalizowania wpływu na środowisko.
Edycja limitowana, Zestaw soczysta żurawina

Wyjątkowe produkty, które znajdziesz w zestawie:
Żel pod prysznic 50 ml
Peeling do ciała 30 ml
Balsam do ust 4,8 g
Krem do rąk 30 ml
Ozdobna puszka 11 x 9 x 8 cm
Jest też -40% na dwa dowolne kosmetyki, oczywiście poza zielonym punktem.

Możemy też dostać dodatkowe 100 punktów, za zakup minimum 3 kosmetyków.

Jak wam się podoba taka oferta? Mi tak, ale czy się skuszę? Nie wiem

Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Ładny ten notatnik, faknie mieć przy sobie, kiedyś były pamiętam wersje z długopisem

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przemyśleć zakupy w YR w listopadzie, bo oferta jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam już z ulotki i jak coś to lakier do paznokci jest w kolorze mocnego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że pokazujesz ulotkę,do mnie już nie dociera...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...