sobota, 15 października 2022

Isana Rozświetlający balsam do ciała Parfum & Glow

Cześć 😊

Latem lubię rozświetlenie, dlatego szukałam takich balsamów, m.in kupiłam ten, choć miał tylko jedną opinię na jednym forum w dodatku niezbyt dobrą ;) Jednak chciałam sie sama przekonać czy jest aż tak źle....

Isana
Rozświetlający balsam do ciała Parfum&Glow
od Producenta:
ode Mnie:
 Balsam w 200ml tubie, z wygodnym zamykaniem na klik.
Nie uprzedzałam się do niego, ale lekko mnie rozczarował. Rozświetlenie jest bardzo delikatne, no i zapach, bardzo perfumowany. Znam tą nutę, ale nie mogę sobie przypomnieć co mi przypomina. Trochę mnie drażni, jednak czuje go tylko w czasie nakładania i po kilku razach się do niego przyzwyczaiłam. Dobrze, że czuć go tylko przez chwilę i nie kłóci się z moimi perfumami.
Balsam nie ma drobinek.
Trudno było ująć to na zdjęciu, bo na prawdę to lekkie rozświetlenie, jeśli się rozłoży balsam na ciele, w ogóle go nie widać, w większej ilości da się dojrzeć.
Niby mnie rozczarowało, a jednak nie do końca. Balsam jest lekki, dobrze się nakłada i szybko wchłania. Nie podrażnia, zapach również. 
Pomimo tego mocnego zapachu jestem zadowolona z tego kosmetyku. Fajnie nawilża ciało i nie podrażnia, ma wygodne opakowanie i jest wydajny.
Jeśli chcecie lekkie rozświetlenie, bez żadnych drobinek, ale z nawilżeniem, to wam go polecam i zachęcam do wypróbowania. Pamiętajcie, że mocniej pachnie, jednak tylko przy nakładaniu. Mnie to nie przeszkadza, ale wie, że niektórym z was tak.

Skład:

Lubicie takie balsamy? Jaki jest wasz ulubiony?

Miłego weekendowania
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Ja lubię wyraziste zapachy kosmetyków. No i to nawilżenie mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego zapachu, czy przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jedna nie kupiłam, bo widzę, że jest taki sobie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...