sobota, 22 października 2022

Body Natur * Masło do ciała Olej kokosowy, ryż

Cześć 😊

Kolejne mazidło do ciała, które niedawno skończyłam. Masło kupione spontanicznie jako dodatek w gazecie, jakoś wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi w drogerii...

Body Natur
Masło do ciała - olej kokosowy, ryż

od Producenta: 

ode Mnie: Masło zapakowane w duże pudło, sugerujące o wiele większą zawartość. W rzeczywistości to 200 ml masła o gęstej konsystencji. Gęsta, ale dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.

Zapach kokosowy, ale taki nie mdlący, miły dla nosa, wyczuwam też nutkę ryżu, jeśli można go czuć ;) Myślę, że on łagodzi ten kokos. Ostatnio kokosowe kosmetyki mnie drażnią, a ten nie i to mu się chwali. Zapach czuje tylko przy nakładaniu, później nie. Zapach nie drażni i nie zostaje na ciele.

Przyjemne masło, fajnie nawilża ciało i je odżywia. Skóra rano nie jest sucha i nie potrzebuje powtórki balsamowania. Producent spełnił obietnice.

Niby 200ml a bardzo wydajny kosmetyk, bo nie trzeba go wiele nakładać, cieszę się, że je kupiłam.

Skład:


Jeśli lubicie kokosowe kosmetyki to i polubicie ten :) Znacie jakieś fajne kokosowe kosmetyki, które nie powodują bólu głowy czy mdłości? Bo ostatnio na takie trafiałam, a to masło przywróciło mi wiarę w ten produkt.

Miłego weekendowania
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko, co kokosowe. Na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym masłem do ciała, a szkoda bo bardzo chętnie bym przetestowała. Ja nie znam żadnych kokosowych kosmetyków, więc nie pomogę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...