sobota, 27 listopada 2021

Wiele autorek * Lista niegrzecznych prezentów

Cześć 📘📖

Kolejny zestaw opowiadań, tym razem świątecznych. Znajdziecie je na TaniaKsiążka.pl jak i wiele innych nowości, w tym w świątecznym klimacie. Pamiętajcie, że trwa black week, również w księgarni. 

Wiele autorek
Lista niegrzecznych prezentów

Tył książki:

ode Mnie: Zestaw świątecznych opowiadań z ciekawymi prezentami ;) Lubię świąteczne książki, które wprowadzają w świąteczny klimat.

Na początku znałam tylko Anne Langner, którą lubię i która mnie nie zwiodła swoim opowiadaniem, choć bardzo zaskoczyła zakończeniem. Dzięki temu, że czytałam już Niebezpiecznych mężczyzn, poznałam też inne autorki, które się powtarzają w obu książkach.

Bardzo podobało mi się też opowiadanie Ludki Skrzydlewskiej "Świąteczna kolizja serc". Nie dość, że świąteczny klimat to jeszcze bardzo zabawnie opisana historia. 

Bałam się ten antologii, że mi się nie spodobają te historie, że klimat będzie słaby. Nic bardziej mylnego, opowiadania na prawdę dopracowane, zabawne i z klimatem.

Miło było poznać nowe nazwiska, które mi się już zapisały w głowie i chętnie przeczytam więcej twórczości tych autorek. Mam nadzieję, że nie będę zawiedziona.

To dobry wybór na święta i poznanie nowych autorów, choć trochę brakuje mi to opowiadania z męskiego punktu widzenia, szkoda, że żaden autor nie znalazł się w tym zestawieniu, może w przyszłym roku?

Jeśli lubicie świąteczne klimaty w książkach i poznawanie nowych i ciekawych historii to Lista niegrzecznych prezentów jest dla was. Serdecznie wam ją polecam.

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...