środa, 2 grudnia 2020

Paweł Maj * Głosownik czyli Odjechany dziennik Staszka Juraszka

Cześć 😀

Dziś książka inna niż wszystkie, bo młodzieżowa :) Książkę mogłam wraz z córką przeczytać dzięki Wydawnictwu Skrzat. Zaraz wam więcej o niej napiszę.

Paweł Maj

Głosownik czyli Odjechany dziennik Staszka Juraszka

Tył książki:

ode Mnie: Książka ma zaledwie 120 stron, więc szybko się ją czyta. Do tego ma dużą czcionkę i ciekawe rysunki wplecione w tekst.

Zabawna historia trzech przyjaciół i ona ;) Plastuś, Szajbek, Rudy i Kiri. Szajbek po odebraniu mu przez rodziców laptopa, strasznie go to oburzyło, więc postanawia wszystko nagrywać i tak powstaje Głosownik.

Przyjaciele mają wiele ciekawych pomysłów, wkrętów i wypadów, ciekawie się to czytało i młodego człowieka na pewno to też zainteresuje i będzie bawiło. Książka jest dedykowana dla młodzieży 10+ i myślę, że to dobry strzał. 11 latek jest głównym bohaterem.

Mi się dobrze i szybko czytało książkę, pośmiałam się. Mojej córce też przypadła do gustu, jest pisana w stylu serii książek, które córka lubi, więc przeczytała ją szybko śmiejąc się i kiwając głową ;) Rozbawiła ją bardzo wyprawa na wysypisko i dialogi.

Jeśli macie problem z prezentem dla młodszej młodzieży to polecam tą książkę. Ja mam nadzieję, że będzie kolejna część, co zakończenie sugeruje.

A może już wam wpadła w ręce ta książka? Jakie były wasze reakcje, czy młodzieży? Dajcie znać.

Miłego wieczoru. Dorotxy

4 komentarze:

  1. Była taka książka ,,Adrian Mole" i wydaje mi się, że to może być coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie znamy, ale córka czytała serie Cwaniaczka i Tomka :) do nich jest podobna

      Usuń
  2. Zaproponuję tę książkę mojej siostrzenicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...